Translate

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Ασπρόπυργος: Συλλαλητήριο ενάντια στη Χρυσή Αυγή από σωματεία και φορείς - 902.gr

Ασπρόπυργος: Συλλαλητήριο ενάντια στη Χρυσή Αυγή από σωματεία και φορείς .






Συλλαλητήριο ενάντια στη δολοφονική δράση της Χρυσής Αυγής διοργανώνουν την Τρίτη 1 Οκτώβρη, στις 6.30 μ.μ., στην πλατεία Δημαρχείου, σωματεία και φορείς του Ασπροπύργου, απαιτώντας να κλείσουν τα γραφεία τους στην περιοχή.
Σε ανακοίνωσή τους καλούν Σωματεία, Συλλόγους, μαζικούς φορείς, μαθητές να πάρουν αποφάσεις συμμετοχής και να απομονώσουν τη ναζιστική ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Τα σωματεία που διοργανώνουν το συλλαλητήριο είναι:
  • Σύλλογος Εργαζομένων Δήμων Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας - Ειδυλλίας.
  • Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου «ΜΑΣΙΝΑ».
  • Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δυτικής Αττικής.
  • Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Ασπροπύργου.
  • Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Ελευσίνας.


    902

Ηρωας της Σοσιαλιστικής Εργασίας.






Σαν σήμερα 25/9/1906



Γεννιέται ο μεγάλος Σοβιετικός συνθέτης Ντμίτρι Σ ο σ τ α κ ό β ι τ ς.

Για το έργο του και για τη γενικότερη προσφορά του, ο Σοστακόβιτς τιμήθηκε - μεταξύ άλλων - με τον τίτλο του καλλιτέχνη του Λαού της Σοβιετικής Ένωσης και ανακηρύχτηκε Ήρωας της Σοσιαλιστικής Εργασίας. Το έργο του συγκαταλέγεται στα κορυφαία του 20ού αιώνα.

Ηγετική φυσιογνωμία στο χώρο της μουσικής ο Ντμίτρι Σοστακόβιτς, έγραψε 15 συμφωνίες, όπερες, μουσική για μπαλέτο, κινηματογράφο, θέατρο κλπ.

Εντυπωσιάζει όχι μόνο για την αισθητική υπεροχή της γραφής του, αλλά και για τη συμμετοχή του στα κοινά, στην πολιτική ζωή, για την ενεργό δράση του στο παγκόσμιο κίνημα ειρήνης. Οπως έλεγε «ο δεσμός του καλλιτέχνη με το λαό και με την εποχή που ζει είναι η ραχοκοκαλιά κάθε πραγματικού έργου τέχνης». Παιδί της Οχτωβριανής Επανάστασης εμπνεύστηκε από τα ιδανικά της, θέτοντας τη δημιουργία του στην υπηρεσία του λαού που έχτιζε τη σοσιαλιστική κοινωνία. Για το σπουδαίο έργο του, που συγκαταλέγεται στα κορυφαία του 20ού αιώνα, τιμήθηκε με πλήθος βραβείων, ενώ ήταν ο πρώτος μουσικός που ανακηρύχτηκε Ηρωας της Σοσιαλιστικής Εργασίας.

Υπηρετώντας το λαό

Γεννημένος στις 25/9/1906 στην Πετρούπολη, άρχισε να σπουδάζει μουσική σε ηλικία εννέα ετών.
Το 1923 αποφοίτησε από το Τμήμα Πιάνου του Ωδείου και το 1925 πήρε πτυχίο Σύνθεσης. Η Πρώτη του Συμφωνία ανέβηκε στη Μεγάλη Αίθουσα της Φιλαρμονικής του Λένινγκραντ στις 12/5/1926, ενώ στις 21/1/1927 τιμήθηκε με έπαινο στον Πρώτο Διεθνή Διαγωνισμό Σοπέν στη Βαρσοβία. Την ίδια χρονιά συνέθεσε ένα συμφωνικό έργο για τη δέκατη επέτειο της Οχτωβριανής Επανάστασης. Το 1928 γράφει την όπερα «Η Μύτη» και το 1929 τη μουσική της παράστασης «Ο Κοριός» του Μαγιακόφσκι καθώς και την Τρίτη Συμφωνία του («Της Πρωτομαγιάς»). Ηδη έχει εκδηλώσει το ζωηρό ενδιαφέρον του για το θέατρο Νέων Εργατών του Λένινγκραντ. Το 1931 αρχίζει το γράψιμο της όπερας «Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ», ενώ υπογράφει τη μουσική της πρώτης ηχητικής σοβιετικής ταινίας «Τα Χρυσά Βουνά».

Γοητευμένος από τη δύναμη του κινηματογράφου, από τα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας θέτει την τέχνη του στην υπηρεσία του σοβιετικού κινηματογράφου. Πάνω από 30 ταινίες μεγάλων σκηνοθετών, όπως των Κοζίντσεφ, Γιούτκεβιτς, Αρνσταμ, Ερμλέρ, Γκερασίμοφ, Ντοφτσένκο, Ροσάλι και άλλων κινηματογραφιστών, είχαν την τύχη να συνοδευτούν από τη μουσική του. Θεωρώντας ότι ο «καλλιτέχνης θα πρέπει να υπηρετεί όσο το δυνατόν το μεγαλύτερο κομμάτι του λαού» χαιρετίζει την Απόφαση της ΚΕ του Κόμματος (23/4/1932) «Για την αναδιοργάνωση των λογοτεχνικών και καλλιτεχνικών οργανώσεων» ως σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της σοβιετικής τέχνης, ως σημαντικό βήμα για τη συνένωση των καλλιτεχνικών δυνάμεων στην κατεύθυνση δημιουργίας μιας νέας, σοσιαλιστικής τέχνης.

Το 1934, σχεδόν ταυτόχρονα, σε Λένινγκραντ και Μόσχα, πραγματοποιούνται οι δύο πρεμιέρες της όπερας «Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ», που απεικονίζει την κοινωνική οπισθοδρόμηση στην προεπαναστατική Ρωσία, εστιάζοντας κυρίως στη θέση της γυναίκας. Στα επόμενα δύο χρόνια η όπερα παίχτηκε 83 φορές στο Λένινγκραντ (συχνότητα χωρίς προηγούμενο, που μαρτυρά το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού). Το 1936 το έργο γίνεται αντικείμενο οξείας κριτικής, μέσω άρθρου που δημοσιεύτηκε στην «Πράβντα» με τίτλο «Κακοφωνία αντί για μουσική». Παρότι οι επικρίσεις τον πλήγωσαν, ο Σοστακόβιτς συνέχισε να δουλεύει πολλές συνθέσεις ταυτόχρονα. Ολοκληρώνει την 4η Συμφωνία, συνεχίζει να γράφει μουσική για κινηματογράφο και θέατρο. Το 1937 παρουσιάζει στη Φιλαρμονική του Λένινγκραντ την 5η Συμφωνία - ένα από τα κοσμήματα της παγκόσμιας ορχηστρικής μουσικής - που έγινε δεκτή από τον σοβιετικό Τύπο με εκστατικά σχόλια. Το 1939 παρουσιάζει την 6η Συμφωνία, ενώ του απονέμεται το Παράσημο της Κόκκινης Σημαίας της Εργασίας για τη μουσική του στον κινηματογράφο. Το 1940, συνθέτει το Κουιντέτο για Πιάνο, από τα σημαντικότερα προπολεμικά έργα του, για το οποίο το 1941 του απονεμήθηκε το Βραβείο Στάλιν. «Το Βραβείο Στάλιν δεν είναι μόνο υψηλός έπαινος, είναι επίσης ένδειξη μεγάλης εμπιστοσύνης» έλεγε ο Σοστακόβιτς.

Στο πολιορκημένο Λένινγκραντ

Η επίθεση των χιτλερικών κατά της ΕΣΣΔ, το 1941, βρίσκει το συνθέτη στο Λένινγκραντ. Μετά την ανεπιτυχή του προσπάθεια να καταταγεί στα Λαϊκά Εθελοντικά Σώματα, εντάσσεται σε ένα σώμα εθελοντών πυροσβεστών και φυλάει σκοπός στη στέγη του Ωδείου, όπου συνέχισε να διδάσκει και να δίνει κοντσέρτα. Στα τέλη Ιούλη ξεκινά να γράφει τη μεγαλειώδη 7η Συμφωνία του, που την αφιερώνει στη γενέτειρά του. Στις 27 Δεκέμβρη, στο Κουίμπισεφ πλέον, όπου είχε μεταφερθεί με την οικογένειά του, μετά από επιμονή των αρχών του πολιορκημένου Λένινγκραντ, γράφει την τελευταία νότα. Η επίσημη πρεμιέρα (5/3/1942, Κουίμπισεφ) μεταδίδεται από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ολόκληρης της χώρας, κάτι που γινόταν για τις σπουδαιότερες κυβερνητικές ανακοινώσεις. Τον Αύγουστο, πραγματοποιείται η ιστορική πρεμιέρα της 7ης στο Λένινγκραντ, όπου η παρτιτούρα μεταφέρεται με ειδικό αεροπλάνο. Για να εμπλουτισθεί η σύνθεση της μοναδικής ορχήστρας που είχε απομείνει στην πόλη, της Ορχήστρας της Ραδιοφωνίας, η Στρατιωτική Διοίκηση ανακάλεσε επαγγελματίες μουσικούς από το μέτωπο. Η συναυλία κανονίστηκε για τις 9 Αυγούστου, ημερομηνία που τα χιτλερικά στρατεύματα είχαν προγραμματίσει να κυριεύσουν την πόλη. Παρά τις συνθήκες και την πείνα, η αίθουσα της Φιλαρμονικής ήταν ασφυκτικά γεμάτη. Προς γενική κατάπληξη ο ήχος των κανονιοβολισμών κατασίγησε. Αργότερα αποκαλύφθηκε ότι ο διοικητής του μετώπου του Λένινγκραντ, Γκοβορόφ, είχε διατάξει το πυροβολικό να αναγκάσει τα εχθρικά πυροβολεία να σιωπήσουν... Για την 7η Συμφωνία ο Σοστακόβιτς τιμάται το 1942, για δεύτερη φορά, με το Βραβείο Στάλιν.

Το 1943 - περίοδος έντονης δημιουργικότητας - γράφει την 8η Συμφωνία, το 1945 την 9η και το 1946 το Τρίο για πιάνο, για το οποίο του απονέμεται ένα ακόμη Βραβείο Στάλιν. Λίγο αργότερα του δίνεται το Παράσημο Λένιν, ως κορυφαίου καθηγητή του Ωδείου της Μόσχας. Το 1948, του ασκείται (και σε άλλους μαζί συνθέτες) κριτική για φορμαλισμό. Την ίδια χρονιά του απονέμεται ο τίτλος του Καλλιτέχνη του Λαού της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Το 1949 εκλέγεται στη Σοβιετική Επιτροπή Ειρήνης: συμμετέχει σε συνέδρια, κάνει φλογερές ομιλίες και αρθρογραφεί ενάντια στους πολεμοκάπηλους εχθρούς της ανθρωπότητας. Γίνεται ένα από τα πιο ενεργά μέλη του παγκοσμίου κινήματος ειρήνης. Το 1950 του απονέμεται ένα ακόμη Βραβείο Στάλιν για τη μουσική του στην ταινία «Η πτώση του Βερολίνου» και για το ορατόριο «Το τραγούδι των δασών». Το 1953 κάνουν πρεμιέρα πολλά σημαντικά έργα του - ανάμεσά τους και η 10η Συμφωνία. Στις 14/10/1954, πραγματοποιείται η αμερικάνικη πρεμιέρα της 10ης Συμφωνίας, από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης, με διευθυντή τον Δημήτρη Μητρόπουλο.

Με την ανώτατη διάκριση

Το 1955 για τρίτη φορά εκλέγεται στο Ανώτατο Σοβιέτ της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ενώ παρουσιάζεται ένα από τα σπουδαιότερα έργα του, το Πρώτο Κοντσέρτο για βιολί, με σολίστ τον μοναδικό Νταβίντ Οϊστραχ. Το 1956, γιορτάζονται τα 50χρονά του και του απονέμεται το Παράσημο Λένιν. Το 1958 τιμάται με το Βραβείο Λένιν για την 11η Συμφωνία του, αφιερωμένη στην Επανάσταση του 1905. Το 1960, η κομματική οργάνωση του Συνδικάτου Συνθετών κάνει δεκτό τον Σοστακόβιτς ως δόκιμο μέλος του ΚΚΣΕ, στο οποίο εντάχθηκε το 1961, χρονιά που ολοκλήρωσε και την αφιερωμένη στο Λένιν 12η Συμφωνία του. Το 1962 ανακηρύσσεται για πρώτη φορά υποψήφιος για το Ανώτατο Σοβιέτ της ΕΣΣΔ και το 1963 εκλέγεται επίτιμο μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσικής της Ουνέσκο. Την ίδια χρονιά επιστρέφει στη σκηνή η «Λαίδη Μάκβεθ» με το νέο τίτλο «Κατερίνα Ισμαΐλοβα». Το 1966, επανεκλέγεται στο Ανώτατο Σοβιέτ της ΕΣΣΔ. Με εντολή του προεδρείου, ο Σοστακόβιτς γίνεται ο πρώτος μουσικός στον οποίο απονέμεται ο τίτλος του Ηρωα της Σοσιαλιστικής Εργασίας, για τις ξεχωριστές του υπηρεσίες στη σοβιετική μουσική. «Είμαι ευτυχισμένος που το ταπεινό μου έργο κρίθηκε άξιο του υψηλότερου τίτλου της χώρας και είμαι αποφασισμένος να φανώ αντάξιος του τίτλου αυτού. Χρωστώ μεγάλη ευγνωμοσύνη στο Κόμμα και την κυβέρνησή μας για τη φροντίδα και την υποστήριξη με την οποία περιβάλλουν τη μουσική μας» δήλωνε ο Ντμίτρι Σοστακόβιτς στην «Πράβντα» (25/10/1966). Την ίδια χρονιά, που τα εξηντάχρονά του γιορτάζονταν με εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο και παρουσιάζεται η 13η Συμφωνία του, ο συνθέτης παθαίνει σοβαρή καρδιακή προσβολή. Το 1967, παρά την κακή υγεία του, γράφει μεταξύ άλλων το Δεύτερο Κοντσέρτο για βιολί, το συμφωνικό ποίημα «Οχτώβρης», το πρελούδιο «Στη μνήμη των ηρώων του Στάλινγκραντ». Δύο χρόνια μετά παρουσιάζει τη 14η Συμφωνία και το 1972 την τελευταία, 15η Συμφωνία. Ο συνθέτης «έφυγε» από τη ζωή στις 9 Αυγούστου 1975.

Συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ σε δεκάδες πόλεις ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική - 902.gr

Συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ σε δεκάδες πόλεις ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική



Κάλεσμα συμμετοχής στα συλλαλητήρια που διοργανώνει το
 Σάββατο 5 Οκτώβρη απευθύνει το
ΠΑΜΕ, τονίζοντας πως «Ή θα υποταχθούμε και θα τα σαρώσουν όλα ή θα τους πάρουμε στο κυνήγι».
Συγκεκριμένα το Σάββατο θα γίνουν σε:
Αθήνα, 11 π.μ., Ομόνοια
Θεσσαλονίκη, 11 π.μ., Άγαλμα Βενιζέλου
Πάτρα, 10.30 π.μ., πλατεία Γεωργίου
Τρίκαλα, 11 π.μ., πλατεία Ρήγα Φεραίου
Γιάννενα, 11 π.μ., Δημαρχείο
Αγρίνιο, 11 π.μ., κεντρική πλατεία
Κομοτηνή, 10.30 π.μ., κεντρική πλατεία.

Την Παρασκευή 4 Οκτώβρη
Λάρισα, 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
Καρδίτσα, 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
Κέρκυρα, 7 μ.μ., πλατεία Σαρόκο
Κοζάνη, 7.30 μ.μ., κεντρική πλατεία.
Αλεξανδρούπολη, 7 μ.μ., μπροστά στο Δημαρχείο.
Δράμα, 7 μ.μ., κεντρική πλατεία

Την Πέμπτη 3 Οκτώβρη
Βόλος, 6.30 μ.μ., πλατεία Πανεπιστημίου
Άρτα, 8 μ.μ., πλατεία Κιλκίς
Ηράκλειο, 7 μ.μ., πλατεία Ελευθερίας
Ξάνθη, 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
Καβάλα, 6.30 μ.μ., κεντρική πλατεία

Την Τετάρτη 2 Οκτώβρη
Ζάκυνθος, 8 μ.μ., πρώην Νομαρχία.

902

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Παραληρούν οι ναζί για τα αφεντικά τους.


Παραληρούν οι ναζί για τα αφεντικά τους



Παραληρούν τα τσιράκια των εφοπλιστών και των μεγαλοεργολάβων, οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής, ενάντια στο ΚΚΕ και τους κομμουνιστές. Με σειρά αναρτήσεων στην ιστοσελίδα τους επιχαίρουν γιατί «Μία εκ των σημαντικότερων παραμέτρων του εθνικιστικού θριάμβου των εθνικών εκλογών του Ιουνίου του 2012, υπήρξε η απελευθέρωση των Ελλήνων Εργατών από την περιχαράκωση του κόμματος των μπολσεβίκων. Μετά από τέσσερις δεκαετίες κατά τις οποίες η Αριστερά με μπροστάρη της το κομμουνιστικό κόμμα, εξαπατούσε τους Ελληνες εργαζομένους (...) (...) Ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή, δεν αποδέχεται ως τέτοιο και ως εκ τούτου δεν καταδέχεται να χαρακτηρίσει τον Πολιτικό του Αγώνα, ως αγώνα ταξικό». Υπάρχει και άρθρο του φασίστα βουλευτή Λαγού, αυτού που μαζί με τους Παναγιώταρο και Μίχο είχαν προαναγγείλει την επίθεση των νεοναζί εναντίον πρωτοπόρων εργατών στο Πέραμα (με ανοιχτές απειλές τύπου «το απόστημα που ονομάζεται ΠΑΜΕ σύντομα θα σπάσει» κ.λπ.). Καυχιέται ότι η Χρυσή Αυγή «ιδρύει σωματεία και οργανώσεις για τα δικαιώματα των εργαζομένων».
Τσιράκια των αφεντικών τους, ψεύτες και θρασίμια της νύχτας, ζητούν διαρκώς νέα προνόμια, φοροαπαλλαγές κι επιδοτήσεις για το μεγάλο κεφάλαιο, αναζητούν γι' αυτό πάμφθηνους εργάτες δίχως δικαιώματα κι ασφάλιση. Το έλεγαν άλλωστε από τον Αύγουστο όταν εμφανίστηκαν στη Ζώνη του Περάματος, φωνάζοντας ότι πάνε «μαζί με τους εφοπλιστές μας, γιατί από κει πέρα εξαρτιόμαστε». Το δήλωσαν και σε δημοσιογράφους λίγες μέρες μετά τη δολοφονική επίθεσή τους στο Πέραμα ότι «έχουμε το δικαίωμα, λοιπόν, κι εμείς να κάνουμε ένα σωματείο (σ.σ. εργοδοτικό εντός Ζώνης) και με αυτό το σωματείο, βάσει νόμου, που θα αποτελείται από αρκετά μέλη, θα διαφοροποιήσουμε τα μεροκάματά μας (...) Τα μεροκάματα που παίρναμε πριν δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια ήταν πάρα πολύ μεγάλα και υψηλά (...) Θα μπορούσαμε να χαμηλώσουμε τα μεροκάματά μας, να εγγυηθούμε στους Ελληνες εφοπλιστές ότι αν φέρουν τα βαπόρια τους εδώ θα σταματήσουμε τις απεργίες που γίνονταν όλα αυτά τα χρόνια για διάφορους λόγους».
Εργάτες χωρίς δικαιώματα και μαστίγιο ώστε να μη βγάζουν κιχ. Αυτό θέλουν οι νεοναζί.
Γι' αυτό χτυπούν τους πρωτοπόρους στην ταξική πάλη εργάτες.
Γιατί στέκονται βράχος και εμπόδιο απέναντι στις ορέξεις των αφεντικών τους.




http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=7625526&publDate=24%2F9%2F2013

Σαν σήμερα... 24 Σεπτέμβρη - 902.gr

Σαν σήμερα... 24 Σεπτέμβρη 



1845 Αυτοκτονεί διωκόμενος και πάμπτωχος ο Ανδρέας Λόντος, μέλος της Φιλικής Εταιρίας και πρωταγωνιστής της Επανάστασης του 1821. Μετά το κίνημα της 3ης του Σεπτέμβρη 1843, αναδείχθηκε αντιπρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης, ενώ στη συνέχεια χρημάτισε υπουργός Στρατιωτικών και Εσωτερικών στην επαναστατική κυβέρνηση.
1869 «Μαύρη Παρασκευή» στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
1884 Γεννιέται ο Ισμέτ Ινονού. Στενός συνεργάτης και διάδοχος του Κεμάλ Ατατούρκ, ανέλαβε την προεδρία της Τουρκίας κατά την περίοδο 1938-1950.
1908 Το Κρητικό Κοινοβούλιο κηρύσσει την Ένωση με την Ελλάδα, η οποία όμως δεν έγινε δεκτή από την ελληνική κυβέρνηση.
1922 Στα νησιά Χίος και Μυτιλήνη, όπου είχαν υποχωρήσει τα ελληνικά στρατεύματα από τη Μικρά Ασία, συγκροτείται «Επαναστατική Επιτροπή» με επικεφαλής τους Πλαστήρα - Γονατά. Με προκήρυξή της, η «Επαναστατική Επιτροπή» ζητούσε τελεσιγραφικά την παραίτηση του βασιλιά, τη διάλυση της Βουλής και το σχηματισμό κυβέρνησης «αχρόου και εμπνεούσης εμπιστοσύνην εις την Αντάντ» για τη διενέργεια εκλογών.
1929 Με εντολή της κυβέρνησης Βενιζέλου υποβάλλεται μήνυση κατά του «Ριζοσπάστη» για τη δημοσίευση άρθρων που αφορούσαν την τρομοκρατία που ασκούσε η μοναρχική δικτατορία στη Γιουγκοσλαβία. Ο «Ριζοσπάστης» απαντά με τη δημοσίευση νέας σειράς άρθρων για το ίδιο θέμα.
1943 Δυνάμεις της Ειδικής Ασφάλειας, με επικεφαλής τον Μπουραντά, διενεργούν επίθεση στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Στις συγκρούσεις που ακολούθησαν 2 φοιτητές δολοφονούνται, ενώ άλλοι 10 τραυματίζονται. Ο εκφοβισμός των φοιτητών δεν πέρασε. Τρεις ημέρες αργότερα οι φοιτητές του Πανεπιστημίου θα γιορτάσουν με συγκέντρωση τα δίχρονα του ΕΑΜ.
1946 Συγκροτείται το Αρχηγείο Ανταρτών Περιοχής Θεσσαλίας του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας.
1950 Ξεκινά τις εργασίες του το 10ο Συνέδριο της ΓΣΕΕ (24/9-1/10/1950), υπό συνθήκες τρομοκρατίας και νοθείας. Ως προς τους στόχους των διοργανωτών του το Συνέδριο θεωρήθηκε επιτυχές, αφού από τη μια υιοθετήθηκαν «οι σκοποί και υποχρεώσεις της ΔΣΕΕΣ» (της ρεφορμιστικής συνδικαλιστικής διεθνούς - διάσπαση της ΠΣΟ) και από την άλλη «η ΓΣΕΕ σώθηκε από τον κομμουνισμό». Η δύναμη του Ενιαίου Συνδικαλιστικού Κινήματος Ελλάδας, όπου συσπειρώνονταν οι ταξικές δυνάμεις, καταγράφηκε στο 10% περίπου του συνόλου των αντιπροσώπων. Βέβαια, όπως υπογραμμίστηκε και από τους ίδιους τους ξένους παρατηρητές, το ποσοστό αυτό δεν ανταποκρινόταν στην πραγματική του δύναμη στις εργατικές μάζες.
1957 Ο Πρόεδρος Αϊζενχάουερ διατάζει την εθνοφρουρά να διευκολύνει τα παιδιά των μαύρων στο Λιτλ Ροκ να πηγαίνουν σχολείο, έπειτα από τις σφοδρές αντιδράσεις για την εισδοχή για πρώτη φορά Αφροαμερικανών στα μέχρι πρότινος σχολεία «μόνο για λευκούς».
1988 Στους Ολυμπιακούς της Σεούλ, ο Καναδός Μπεν Τζόνσον κάνει νέο παγκόσμιο ρεκόρ με χρόνο 9,79, αλλά έξι μέρες μετά του αφαιρούν το μετάλλιο, γιατί βρέθηκε ότι είχε κάνει χρήση αναβολικών.
2000 Φεύγει από τη ζωή ο κομμουνιστής Λεων. Αυδής, βουλευτής του ΚΚΕ και επικεφαλής της δημοτικής παράταξής του στην Αθήνα.
2004 Πεθαίνει η Γαλλίδα συγγραφέας Φρανσουάζ Σαγκάν (Φρανσουάζ Κουαρέζ).

902

Καταγγελία του ΣΠ Αττικής της ΚΝΕ για την απαράδεκτη μήνυση εις βάρος μελών της ΚΝΕ που εξορμούσαν σε σχολείο - 902.gr

Καταγγελία του ΣΠ Αττικής της ΚΝΕ για την απαράδεκτη μήνυση εις βάρος μελών της ΚΝΕ που εξορμούσαν σε σχολείο



Ανακοίνωση-καταγγελία εξέδωσε το Συμβούλιο Αττικής της ΚΝΕ για την απαράδεκτη ενέργεια της προέδρου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Ιλίου να καταθέσει μήνυση ενάντια σε τρία μέλη της ΚΝΕ τα οποία εξορμούσαν στο σχολείο με ανακοινώσεις της Οργάνωσης. Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Το Συμβούλιο Περιοχής Αττικής της ΚΝΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη ενέργεια που έκανε η πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Ιλίου, κα Ντινιάκου, να καταθέσει μήνυση ενάντια σε 3 μέλη της ΚΝΕ. Είναι πραγματικά απαράδεκτο ότι αξιοποιεί την ιδιότητά της ως πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και το σαθρό επιχείρημα ότι επειδή τα μέλη της ΚΝΕ πραγματοποιούσαν εξόρμηση με υλικά της Οργάνωσης έξω από το 4ο ΕΛ – 7ο Γυμνάσιο Ιλίου "προσηλυτίζουν" νέους. Ούτε στο μεσαίωνα να βρισκόμασταν. Η Κομμουνιστική Νεολαία Ελλάδας δεν είναι καμιά παραστρατιωτική, ούτε καμιά παραθρησκευτική οργάνωση για να "προσηλυτίζει" νέους. Ενώ οι αστυνομικές αρχές "δεν κρατήθηκαν" και συνέλαβαν τη "σπείρα" που διακινούσε υλικό της ΚΝΕ.
Η πρωτοπόρα δράση των μελών της ΚΝΕ στην ενημέρωση και την οργάνωση του αγώνα για τις σύγχρονες ανάγκες της νεολαίας, που το σύστημα τις τσακίζει, πολλούς τους ενοχλεί. Ο στόχος δεν είναι μόνο τα μέλη της ΚΝΕ, τα οποία δεν κάνουν πίσω από την ανάγκη μαζί με τους συμμαθητές τους, τους συμφοιτητές τους, τους συναδέλφους τους να παλέψουν και να διεκδικήσουν τη ζωή που τους αξίζει. Είναι επίσης στόχος τους η νεολαία να μη σηκώσει κεφάλι ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, να κρατηθεί μακριά από τον οργανωμένο αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα.
Συν τοις άλλοις η απαράδεκτη ενέργεια έγινε και μια μέρα πριν τα συλλαλητήρια ενάντια στη δολοφονική δράση της Χρυσής Αυγής, που οργανώνονται από φοιτητικούς συλλόγους, σχολεία, νέους εργαζόμενους και ανέργους και που τα μέλη της ΚΝΕ τα στηρίζουν με τη δράση τους.
Καλούμε τους μαθητές, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς να καταδικάσουν τέτοιες ενέργειες. Να δυναμώσουν τον κοινό αγώνα για δημόσια και δωρεάν μόρφωση, για το σχολείο και τη ζωή που δικαιούμαστε, ενάντια στην κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου συναποφασίζεται η αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική».

902

Τρίπολη: Μαχητική απάντηση στη Χρυσή Αυγή (ΦΩΤΟ) - 902.gr

Τρίπολη: Μαχητική απάντηση στη Χρυσή Αυγή 



Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο ενάντια στη Χρυσή Αυγή στην
  Τρίπολη, που διοργανώθηκε από
 
σωματεία

και συνδικάτα  που δραστηριοποιούνται στο ΠΑΜΕ.
Στο συλλαλητήριο συμμετείχε και η  ΕΛΜΕ Αρκαδίας.
Μιλώντας στη συγκέντρωση η , μέλος της Γραμματείας Αρκαδίας του ΠΑΜΕ και της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου του νομού, καταδίκασε τη δολοφονική δράση της ναζιστικής συμμορίας, χαρακτηρίζοντάς την μαντρόσκυλο του συστήματος και κάλεσε τους εργαζόμενους να την απομονώσουν, αντιμετωπίζοντάς την μέσα από τη μαζική οργανωμένη πάλη.
Ακολούθησε μαχητική πορεία στους δρόμους της Τρίπολης.

902

Κεφαλονιά: Μαζικό συλλαλητήριο ενάντια στη ναζιστική Χρυσή Αυγή (ΦΩΤΟ) - 902.gr

Κεφαλονιά: Μαζικό συλλαλητήριο ενάντια στη ναζιστική Χρυσή Αυγή 




Μεγάλη συγκέντρωση κατά της δράσης της Χρυσής Αυγής πραγματοποιήθηκε σήμερα
 Δευτέρα στο
Αργοστόλι. 
Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του ΕΚΚΙ
Στη συγκέντρωση μίλησε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου, τονίζοντας ότι η Χρυσή Αυγή είναι παιδί του συστήματος, διάδοχος των ταγμάτων ασφαλείας, που μαζί με τους ναζί έκαιγε χωριά και πόλεις και έδειχνε με το δάχτυλο, στέλνοντας στο εκτελεστικό απόσπασμα χιλιάδες. Δεν έχουν σχέση με το εργατικό κίνημα, με τις αξίες και τα ιδανικά του φτωχού – λαϊκού κόσμου, με τις ηρωικές παραδόσεις του λαού μας.  
Αυτοί θέλουν τον εργάτη στρατιωτάκι ακούνητο, αμίλητο που θα λέει «ευχαριστώ» για ένα ξεροκόμματο, που θα κάνει τεμενάδες και θα προσκυνά εφοπλιστές, το κεφάλαιο, και θα κοιτά με μισό μάτι και ως εχθρό το συνάδελφό του. Τους λέμε ότι αυτά τα σχέδια θα τα ακυρώσει η εργατική τάξη με την πάλη της.
Οι ταξικές δυνάμεις του εργατικού κινήματος στέλνουμε μήνυμα στις δυνάμεις του κεφαλαίου και στα φασιστοειδή τσιράκια του ότι θα πρωτοστατήσουμε σε κάθε χώρο δουλειάς, στις γειτονιές, στα  χωριά, με οργάνωση – συσπείρωση δυνάμεων, για να τους γίνει καθημερινός εφιάλτης ο πολύμορφος αγώνας για κάθε πρόβλημα της λαϊκής οικογένειας, για την ανάπτυξη της ταξικής πάλης, τη σύγκρουση με την αντιλαϊκή πολιτική.
Το παρόν και το μέλλον της εργατικής τάξης, των εργαζομένων είναι να απαλλαγούν όσο πιο γρήγορα γίνεται από τους εκμεταλλευτές τους, από αυτούς που μας ξεζουμίζουν καθημερινά και πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους από το αίμα και τον ιδρώτα μας.
Η πορεία διέσχισε τους κεντρικούς δρόμους του Αργοστολίου, ενώ στην πλατεία που στεγάζονται 
τα γραφεία της Χρυσής Αυγής υπήρχε ισχυρή αστυνομική δύναμη.

902

Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να 'ρθει...




23/9/1973


Πεθαίνει σε ηλικία 69 ετών, στο Σαντιάγο της Χιλής,
ο κομμουνιστής ποιητής και μέλος της ΚΕ του ΚΚ Χιλής, Π ά μ π λ ο Ν ε ρ ο ύ δ α
(Βραβείο Στάλιν, 1953, Νόμπελ Λογοτεχνίας, 1971).


« Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την 'Ανοιξη να 'ρθει... »


Η μορφή του Πάμπλο Νερούντα κατέχει αναμφισβήτητα μια ξεχωριστή θέση στη σκέψη και στην ψυχή της ανθρωπότητας. Το όνομά του, γραμμένο με το ανεξίτηλο κατακόκκινο χρώμα του ερωτικού πάθους, αλλά και του αγώνα για την ανθρώπινη ελευθερία, παραμένει σύμβολο του αθάνατου Ποιητικού Λόγου. Η ποίησή του, απέραντη, αγκάλιασε τα πάντα, τον άνθρωπο μόνο του, τον άνθρωπο με τον άνθρωπο, τον άνθρωπο με την κοινωνία, τον άνθρωπο με το σύμπαν. Γι' αυτό είναι τα πάντα: Ερωτική, πολιτική, φιλοσοφική, χιουμοριστική, ρομαντική, κλασική.

Οταν ο Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα παρουσίασε στη φιλοσοφική σχολή στη Μαδρίτη τον Χιλιανό ομότεχνό του Πάμπλο Νερούδα, μίλησε για «έναν αυθεντικό ποιητή, από εκείνους που έχουν καλλιεργήσει τις αισθήσεις τους σ' έναν κόσμο που δεν είναι ο δικός μας και που ελάχιστοι τον αντιλαμβάνονται. Εναν ποιητή πιο κοντά στο θάνατο παρά στη φιλοσοφία, πιο κοντά στον πόνο παρά στη διανόηση, πιο κοντά στο αίμα παρά στο μελάνι. Παραμένει απέναντι στον κόσμο γεμάτος ειλικρινή έκπληξη και του λείπουν τα δύο εκείνα στοιχεία με τα οποία έχουν ζήσει τόσοι και τόσοι ψευδοποιητές:
το μίσος και η ειρωνεία. Οταν πάει να γίνει τιμωρός και σηκώνει το σπαθί, βρίσκεται ξαφνικά μ' ένα πληγωμένο περιστέρι ανάμεσα στα δάχτυλά του».

Ο Ομηρος του 20ού αιώνα

«Είναι ο άνθρωπος που ταυτίστηκε με τον κόσμο της δουλειάς, τον πάντα αδικημένο σ' αυτόν τον πλανήτη. Και όχι με λόγια. Είναι ο ποιητής, που η ποίησή του δεν είναι καμωμένη από λόγια, αλλά από έργα. Ο στίχος του είναι έργο - ποίημα. Το βλέπεις, το πιάνεις στη χούφτα σου, το ακουμπάς στην καρδιά σου κι ακούγεται διπλό τικ - τακ...». Με αυτά τα λόγια εκφράστηκε για τον «Ομηρο του 20ού αιώνα της αμερικανικής κοσμογονίας», η Δανάη Στρατηγοπούλου - Χαλκιαδάκη, η οποία με τη μεταφραστική πένα της «έφερε» στην Ελλάδα τα ποιητικά «Απαντα» του ποιητή όχι μόνον της Χιλής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και των αδικημένων λαών του πλανήτη όλου. Του Πάμπλο Νερούντα.

Ο Νερούντα είχε για τη ζωή «μιαν αντίληψη δραματική και ρομαντική» - όπως είχε πει ο ίδιος. «Ο,τι δεν αγγίζει βαθιά την ευαισθησία μου δεν με ενδιαφέρει. Οσον αφορά την ποίηση, στην πραγματικότητα καταλαβαίνω πολύ λίγα πράγματα. Γι' αυτό συνεχίζω με τις αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας. Ισως απ' αυτά τα φυτά, τη μοναξιά, τη σκληρή ζωή, βγαίνουν οι μυστικές, αληθινά βαθιές "Ποιητικές Πραμάτειες" που κανείς δεν μπορεί να διαβάσει, γιατί κανείς δεν τις έγραψε. Η ποίηση διδάσκεται βήμα βήμα ανάμεσα στα πράγματα και στις υπάρξεις, χωρίς να τα χωρίσουμε, αλλά ενώνοντάς τα με την ανιδιοτελή απλωσιά της αγάπης».

Ο κομμουνιστής ποιητής του οποίου η κηδεία μετατράπηκε σε διαδήλωση χιλιάδων πολιτών ενάντια στη χούντα του Πινοσέτ, ο Πάμπλο Νερούντα έχει αφήσει ένα τεράστιο έργο και έχει χαρακτηριστεί ο μεγαλύτερος ποιητής του 20ού αιώνα. Ηταν 23 Σεπτέμβρη του 1973, λίγες μέρες μετά τη δολοφονία του Αλιέντε και των συνεργατών του, όταν ο Νερούντα άφησε την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 69 χρόνων. Το καθεστώς του Πινοσέτ απαγορεύει να γίνει η κηδεία του ποιητή δημόσιο γεγονός. Ωστόσο, δεκάδες χιλιάδες κόσμου συρρέουν στην πρωτεύουσα της χώρας για να συνοδεύσουν τον αγαπημένο ποιητή στην τελευταία του κατοικία και, αναπόφευκτα, η κηδεία του Νερούντα γίνεται η πρώτη δημόσια διαμαρτυρία ενάντια στη στρατιωτική δικτατορία της Χιλής. Τα έργα του παρέμειναν απαγορευμένα στη Χιλή μέχρι και το 1990. Ωστόσο, τα έργα του είναι τα πιο πολυδιαβασμένα έργα ισπανόφωνου δημιουργού.

Ποιητής της καρδιάς

Ο ποιητής, διπλωμάτης, κάτοχος του Νόμπελ Λογοτεχνίας, του βραβείου «Στάλιν» και αιώνια ερωτευμένος Πάμπλο Νερούντα, του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Ρικάρντο Νεφταλί Ελιέθερ Ρέγιες Μποσοάλτο, γεννήθηκε στις 12 Ιουλίου 1904 στην πόλη Παράλ της Χιλής. Λίγο μετά τη γέννησή του, πεθαίνει η μητέρα του και ο πατέρας του, εργάτης των σιδηροδρόμων, μετακομίζει στην πόλη Τεμούκο όπου ξαναπαντρεύεται. Το όνομα «Πάμπλο Νερούντα», προς τιμήν του Τσέχου ποιητή Γιαν Νερούντα, αποτελεί το φιλολογικό ψευδώνυμό του από την ηλικία των 20.

Από τα δέκα του γράφει ποιήματα και στα δεκαπέντε του δημοσιεύει μάλιστα στίχους σε τοπικό περιοδικό. Το 1919 αποσπά το τρίτο βραβείο για το ποίημά του «Nocturno ideal». Το 1921 ξεκινάει σπουδές παιδαγωγικής και γαλλικών στο Πανεπιστήμιο της Χιλής, στην πρωτεύουσα Σαντιάγο. Κερδίζει το πρώτο βραβείο. Το νέο ταλέντο της λατινοαμερικανικής ποίησης γίνεται αμέσως γνωστό στους λογοτεχνικούς κύκλους.

Μέχρι τα 25 χρόνια του, ο ποιητής ολοκληρώνει έξι ακόμα έργα που αποκαλύπτουν τις υπαρξιακές του ανησυχίες, αλλά και την ιδιαίτερη παραγωγικότητά του. Από το 1927, σε ηλικία 23 ετών ξεκίνησε τη διπλωματική του καριέρα. Ως διπλωματικός σύμβουλος ταξιδεύει στη Βιρμανία, στο Μπουένος Αϊρες, στη Βαρκελώνη, στην Κεϋλάνη, στη Μαδρίτη, στην Ιάβα. Στην Ιάβα γνώρισε και παντρεύτηκε την Ολλανδέζα Μαρύκα Αντονιέτα Χάγκενααρ Βόγκελζανγκ, με την οποία χώρισε μετά από έξι χρόνια, κατά τη θητεία του στην Ισπανία. Εκεί, γνωρίζει τη μετέπειτα σύζυγό του Αργεντίνα, Ντέλια ντελ Καρίλ.

Ο πολιτικός Νερούντα

Οι εμπειρίες του από τα ταξίδια του, τα δικτατορικά καθεστώτα τα οποία βλέπει και τα μαρτύρια των λαών που στενάζουν σε ολόκληρο τον κόσμο, σε συνδυασμό με τη δολοφονία του φίλου του, Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, του προκαλούν βαθιά αγανάκτηση. Στις αρχές της δεκαετίας του 1940 γίνεται μέλος του Κομουνιστικού Κόμματος. Το 1945, του απονέμεται το Εθνικό Βραβείο Λογοτεχνίας. Τα έργα του γίνονται ολοένα και πιο πολιτικά, με αποκορύφωμα το «Canto General». Με την απαγόρευση του κομουνισμού στη Χιλή, ο Νερούντα πλέον καταζητείται. Για μήνες κρύβεται στην ίδια του τη χώρα, ώσπου καταφέρνει να διαφύγει στην Αργεντινή και από εκεί στην Ευρώπη, όπου έζησε εξόριστος από το 1948 έως το 1952. Στην εξορία, γνώρισε την Ματίλντε Ουρούτιε, τη Χιλιανή τραγουδίστρια που θα αποτελέσει τη «μούσα» του έως το τέλος της ζωής του και παντρεύονται το 1966.

To 1953 ο Νερούντα παραλαμβάνει το βραβείο «Στάλιν». Εγκαθίσταται μόνιμα στην Isla Negra, αλλά συνεχίζει τα ταξίδια σε ολόκληρο τον κόσμο. Με την εκλογή του Σαλβαδόρ Αλιέντε ως Προέδρου της Χιλής, ο Νερούντα διορίζεται πρέσβης στο Παρίσι (1970 - 1972). Το 1971, ένα χρόνο μετά την τιμητική διάκριση του Γιώργου Σεφέρη, η Σουηδική Ακαδημία απονέμει το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας στον Χιλιανό Πάμπλο Νερούντα, που ήδη πάσχει από καρκίνο. Τάσσεται υπέρ του Αλιέντε και στηρίζει την προεκλογική του εκστρατεία.

Μεγάλο μέρος της ποίησης του Πάμπλο Νερούντα αφιερώνεται στον έρωτα, αλλά και στα απλά και στοιχειώδη πράγματα της καθημερινής ζωής, ενώ στην αξιόλογη σύνθεση «Κατοικία στη Γη», πραγματεύεται το χρόνο, τη μεταφυσική και τη σημασία της ανθρώπινης ύπαρξης. Δεν μένει όμως μόνο σ' αυτά. Μεγάλο μέρος του έργου έχει ιστορικό, κοινωνικό και πολιτικό - επαναστατικό περιεχόμενο, και εκφράζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εποχή του, μιαν εποχή εξεγέρσεων, σκληρών ταξικών συγκρούσεων και επαναστάσεων. Ο μεγάλος Χιλιανός ποιητής, με μιαν απαράμιλλη λυρική δύναμη, υμνεί τους αγώνες της εργατικής τάξης και τους επαναστάτες, και ταυτόχρονα καταγγέλλει και χλευάζει τους ηγέτες των τυραννικών καθεστώτων.

«Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές... Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει... Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας».

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών: Κάλεσμα συμμετοχής στα συλλαλητήρια και τις συναυλίες ενάντια στη Χρυσή Αυγή - 902.gr

ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών: Κάλεσμα συμμετοχής στα συλλαλητήρια και τις συναυλίες 
ενάντια στη Χρυσή Αυγή 





Κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στα αντιφασιστικάσυλλαλητήρια και τιςαντιφασιστικές συναυλίες που θα πραγματοποιηθούν πανελλαδικά την Τετάρτη 25 Σεπτέμβρη από φοιτητές, μαθητές, ανέργους και νέους εργαζόμενους απευθύνει ηΠανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ.
Αναλυτικά στο κάλεσμά της αναφέρει:
«Την Τετάρτη 25 Σεπτέμβρη η νεολαία δίνει μαχητική απάντηση στους φασίστες της Χρυσής Αυγής!
Η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ καλεί εκπαιδευτικούς και μαθητές να πάρουν μέρος στα αντιφασιστικά συλλαλητήρια!
Συναντιόμαστε με τους μαθητές μας, τους φοιτητές, τη νεολαία στα αντιφασιστικά συλλαλητήρια, δίνουμε απάντηση στα κατακάθια της Χρυσής Αυγής.
Η ναζιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής, οι θρασύδειλοι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα, αυτοί που χτυπάνε μετανάστες, αγωνιστές και πρωτοπόρους αγωνιστές εργάτες όπως στο Πέραμα, να πάρουν το μάθημα που τους αξίζει. Αφού άνοιξαν λογαριασμό με το λαό και τη νεολαία, θα το πληρώσουν.
Είναι ώρα οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Στο σχολείο, σε κάθε τάξη, να κουβεντιάσουμε με τα παιδιά μας για το αληθινό πρόσωπο του φασισμού, το μακρύ χέρι του καπιταλισμού. Η ιστορία του λαού μας διδάσκει. Ο φασισμός τσακίστηκε από την οργανωμένη λαϊκή δράση.
Ο λαός και η νεολαία έχουν τη δύναμη -και πάλι- να τους τσακίσουν, να τους πετάξουν έξω από κάθε σχολείο και γειτονιά.
Το φασισμό βαθιά κατάλαβε τον, δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον!».


902